Először is egy vallomás:

Amióta a blog, mint fogalom megjelent a világhálón, én azóta voltam nagy ellensége. Tudom, most megkaphatnám az ordító, arcomba pofonként becsapódó kérdést, hogy akkor mi a francért pötyögöm itt a betűket szorgalmasan a billentyűzeten, ha eddig ennyire lesajnáltam azokat, akik szintén arra vetemedtek, hogy a nagyvilág elé tárják ügyes-bajos dolgaikat...melyek esetleg nem is tartoznának idegenekre. Eme lépésemben nagy szerepe volt kedves barátaimnak (Kifti, Vitya), akik egyre kiforrottabb íráskészséggel billentyűzetet ragadva, időről-időre megörvendeztettek igenis szórakoztató vagy épp elgondolkodtató szösszenetekkel. Tudod milyen jó ezeket olvasni, amikor épp álmatlanságban szenvedsz??? Elmondhatatlan! :)

Most elég sok dolog megváltozott az életemben (melyeket később kifejtek), kiszakadtam az eddig megszokott környezetből és talán az unalmas hétköznapok ellen próbálok harcolni ezzel a bloggal... Remélem, hogy az én írásaim is jól fognak jönni valakinek az esetlegesen unalmasabb estéken!

 

szoccer.blog.hu

Szerző: ticsko  2009.07.10. 19:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szoccer.blog.hu/api/trackback/id/tr51239291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása